FAQ

Vanliga frågor och svar

Här har vi samlat de vanligaste frågorna som rör webbplatsen, priser, sortiment, inloggning osv.

När ni loggar in på vår hemsida ser ni alla aktuella lagersaldon och era nettopriser. Från hemsidan kan ni också ladda ner högupplösta bilder på hela vårt sortiment och information som måttlistor.
Det är bra att kunden provar innan så att de blir riktigt nöjda med plaggen. Självklart går det bra att returnera plaggen. Läs mer under ”returer”.
Det går jättebra att maila ett befintligt brodyrkort till oss. Vi tillverkar mallar hos oss med kundens önskemål såsom placering på plaggen, storlek på brodyren och vilka färger brodyren ska innehålla för att sedan ha full kontroll vid repeatorder. Vi kan sedan leverera er order direkt till slutkund så sparar ni både tid en leveranskostnad.
Våra måttlistor finns på vår hemsida och vill kunden ha andra mått än befintligt på lager kan vi specialanpassa plagg efter kundens önskemål, kontakta oss för mer information och priser så hjälper vi er. Se våra måttlistor här.
Vi kan specialtillverka de flesta plaggen. Vi kan hjälpa till att ta fram kundanpassade tyger, färger och detaljer på plaggen. Hör av er till oss med din förfrågan så hjälper vi dig.
Om du har ett avtal med oss kan du ha en fraktfri dag i veckan om er order överstiger ett visst belopp, annars debiteras den faktiska frakten via Schenker; ett plagg 79 kr/order eller två plagg eller fler 129 kr/ order.

Hittar du inte din fråga? Eller svar? Kontakta oss!